- Բառերից որո՞նք են գոյական.
անբեկանելի, ունելի, կիսադեմ, տխրադեմ, արդուզարդ, նկարազարդ, շարական, ընտանեկան, խորագին, գլխագին։ - Նշիր անհոգնական գոյականները.
Ֆիլիպիններ, մաթեմատիկա, քննություն, կաթ, գաղտնիք, գինի, աշակերտություն, մարմար, բարկօղի, հանրահաշիվ, բեռ, հոգևորականություն, քիմիա, մթություն, դարվինիզմ, բնապաշտպանություն։ - Կազմի՛ր տրված գոյականների հոգնակին.մարզատոնմեր, հավատարմագրեր, ուղեցույցներ, հիվանդայցեր, մենապարեր, մեկնակետեր, գիսաստղեր, ճամփեզրեր, հաղորդալարեր, զորացույցեր, նավթամուղներ, ծիսակարգեր, հետնախորշեր, կամարասյուներ, մաքսանենգ, ջրէջքեր։
- Նշի՛ր այն գոյականները, որ ներգոյական չունեն .
դուստր, ժամանակ, գիրք, շուն, մանուկ, հորեղբայր, տանտեր, համալսարան, խմբագրություն, աղջիկ։ - Ընդգծի՛ր գոյականները։
- Մայրը քնքշորեն շոյեց երեխայի գանգուրները:
- Ձին ճանաչում էր այդ հովտի բոլոր բույրերն ու հոտերը։
- Ձորակներում հիմա էլ կա Մանասի տնկած այգին՝ սպիտակ ու կարմիր վարդերի թփերով։
- Անին չէր մոռացել ո՛չ նրա սև վերարկուն, ո՛չ գունատ դեմքը։
Նախադասության մեջ ընդգծված բառերը դարձրո´ւ հոգնակի և փորձի´ր բացատրել, թե ի´նչ է փոխվում:
Կաթերը տա՛ր խոհանոց:
Կաթի ամբողջ սերերը քաշել ու հյուրասիրում էր քաղաքից եկածներին:
Ալյուրները սեղանին էր դրել ու պատրաստվում էր խմոր շաղախելու:
Լողափի ավազները ասես մաղած լիներ:
Ցորեններն ամբարում են պահել:
Երեխայի չարություններն արդեն բարկացնում էր մորը: